%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Арешонков, В. Ю. %D 2007 %F zu2:1323 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 32 %P 30-35 %T Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз %U http://eprints.zu.edu.ua/1323/ %X У статті розкривається сутність термінів і понять сфери педагогічної синергетики. Педагогічна самоорганізація як феномен та складова інших педагогічних процесів досліджується з використанням конструкта "система". Післядипломна педагогічна освіта визначена як своєрідна освітня система, що наділена специфічними функціями і є складовою національної системи освіти. Пропонується авторська терміносистема педагогічної самоорганізації.