eprintid: 1325 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 60 dir: disk0/00/00/13/25 datestamp: 2008-10-28 10:58:26 lastmod: 2015-08-14 15:17:40 status_changed: 2008-10-28 10:58:26 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми особистісно орієнтованого навчання language: ukraine abstract: Стаття присвячена уточненню та поглибленню понять особистісної орієнтації навчання, визначенню сутності, мети, основних характеристик та функцій педагогічно спрямованого процесу, суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителя та учня в процесі становлення соціально компетентної особистості. Проаналізовано наукові підходи до окреслення категорії "особистісна орієнтація навчання" та сформульовано авторське визначення поняття особистісно орієнтованого навчання. creators_name: Яценко, С. Л. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2006 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 30 pagerange: 54-57 refereed: TRUE citation: Яценко, С. Л. (2006) Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми особистісно орієнтованого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). с. 54-57. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1325/1/555.pdf