eprintid: 13290 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4431 dir: disk0/00/01/32/90 datestamp: 2014-10-22 12:04:33 lastmod: 2015-08-15 09:14:29 status_changed: 2014-10-22 12:04:33 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі language: ukraine abstract: У статті проведено теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі. Розкривається актуальність проблем навчання молодших школярів математики на основі технологічного підходу та процес підготовки майбутніх вчителів початкових класів під час вивчення курсу «Інноваційні технології викладання математики у початковій школі». creators_name: Рудницька, Н. Ю. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_met full_text_status: public date: 2014 publication: Київський науково-педагогічний вісник publisher: Киів pagerange: 74-78 refereed: TRUE referencetext: 1. Інтерактивні технології на уроках математики/ Упорядн. І. С. Маркова. – Х.: Основа, 2007. – 128 с. 2. Капіносов А. М. Основи технології навчання. Проектуємо урок математики. – Х.: Основа. – 2006. – 144 с. 3. Карасик А. Структура і методика інтерактивного уроку в початковій школі // Початкова освіта. – 2005. – № 7. – С. 2 – 5. 4. Комар О. Інтерактивні технології – технології співпраці // Початкова школа. – 2004. - № 9. – С. 5 – 7. 5. Лысенкова С.Н. Когда легко учиться: Из опыта работы учителей начальных классов № 587 г. Москвы. – М.: Педагогика, 1981. – 144 с. 6. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. – К.: А. С. К., 2004. – 192 с. 7. Урок математики в сучасних технологіях. – Х.: Основа. – 2007. – 128 с. 8. Фадєєва Т. О. Методика розв’язування нестандартних задач з математики у початкових класах. – Кіровоград: РВЦ КДПУ, 2002. – 40 с citation: Рудницька, Н. Ю. (2014) Теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі. Київський науково-педагогічний вісник. с. 74-78. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13290/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_2013.pdf