%0 Journal Article %@ 2304-5809 %A Загурська, І. С. %D 2014 %F zu2:13300 %I Видавничий дім «Гельветика», 2014 %J Молодий вчений %K Ключові слова: атрибуція навчальної успішності, самооцінка, старанність, учбові здібності, творчі здібності. Ключевые слова: атрибуция учебной успешности, самооценка, старательность, учебные способности, творческие способности. Key words: attribution of progress in studies, self-appraisal, diligence, learning abilities, creative abilities. %N 10(13) %P 111-114 %T Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників %U http://eprints.zu.edu.ua/13300/ %X У статті розглядається вплив атрибуції навчальної успішності, як диспозиційної характеристики, яка формується в навчальній діяльності, на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Встановлено, що атрибуція відносно старанності зумовлює спрямованість дітей на розвиток здібностей в репродуктивних видах діяльності. Атрибуція навчальної успішності відносно здібностей стимулює розвиток самооцінки творчих здібностей учнів першого класу. В статье рассматривается влияние атрибуции учебной успешности, как диспозиционной характеристики, которая формируется в учебной деятельности, на развитие самооценки творческих способностей первоклассников. Установлено, что атрибуция относительно старательности обусловливает направленность детей на развитие способностей в репродуктивных видах деятельности. Атрибуция учебной успешности относительно способностей стимулирует развитие самооценки творческих способностей учеников первого класса. In the article the influence of study progress attribution, as a dispositional characteristic, which is formed during learning activity, to the development of first-formers` creative abilities self-appraisal is examined. It has been established that, children`s orientation towards the development of abilities in reproductive forms of activities is conditioned by attribution relative to diligence. The development of self-appraisal of first-formers` creative abilities is stimulated by attribution of progress in studies relative to abilities.