eprintid: 13300 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 1335 dir: disk0/00/01/33/00 datestamp: 2014-10-23 11:47:07 lastmod: 2015-08-15 09:15:25 status_changed: 2014-10-23 11:47:07 type: article metadata_visibility: show title: Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників language: ukraine abstract: У статті розглядається вплив атрибуції навчальної успішності, як диспозиційної характеристики, яка формується в навчальній діяльності, на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Встановлено, що атрибуція відносно старанності зумовлює спрямованість дітей на розвиток здібностей в репродуктивних видах діяльності. Атрибуція навчальної успішності відносно здібностей стимулює розвиток самооцінки творчих здібностей учнів першого класу. В статье рассматривается влияние атрибуции учебной успешности, как диспозиционной характеристики, которая формируется в учебной деятельности, на развитие самооценки творческих способностей первоклассников. Установлено, что атрибуция относительно старательности обусловливает направленность детей на развитие способностей в репродуктивных видах деятельности. Атрибуция учебной успешности относительно способностей стимулирует развитие самооценки творческих способностей учеников первого класса. In the article the influence of study progress attribution, as a dispositional characteristic, which is formed during learning activity, to the development of first-formers` creative abilities self-appraisal is examined. It has been established that, children`s orientation towards the development of abilities in reproductive forms of activities is conditioned by attribution relative to diligence. The development of self-appraisal of first-formers` creative abilities is stimulated by attribution of progress in studies relative to abilities. keywords: Ключові слова: атрибуція навчальної успішності, самооцінка, старанність, учбові здібності, творчі здібності. Ключевые слова: атрибуция учебной успешности, самооценка, старательность, учебные способности, творческие способности. Key words: attribution of progress in studies, self-appraisal, diligence, learning abilities, creative abilities. creators_name: Загурська, І. С. creators_id: inna_zagurska78@mail.ru ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2014-10-20 date_type: published publication: Молодий вчений number: 10(13) publisher: Видавничий дім «Гельветика», 2014 pagerange: 111-114 refereed: TRUE issn: 2304-5809 official_url: http://www.molodyvcheny.in.ua citation: Загурська, І. С. (2014) Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Молодий вчений (10(13)). с. 111-114. ISSN 2304-5809 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13300/1/Zagurska%20I.S.%20Attribution%20of%20progress%20in%20studies%20and%20self-appraisal.pdf