eprintid: 13324 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 4431 dir: disk0/00/01/33/24 datestamp: 2014-10-24 13:27:03 lastmod: 2015-08-15 09:16:41 status_changed: 2014-10-24 13:27:03 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра language: ukraine abstract: У статті аналізується поняття «особистісний потенціал молодшого школяра», подається опис характерних для даного вікового періоду змін у психічній, інтелектуальній, комунікативній сферах. Розглядаються педагогічні умови оптимального розкриття потенцій дитини. creators_name: Максимова, О. О. ispublished: pub subjects: LB1501 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Нові технології навчання: наук.-пед. зб. number: 81 publisher: Київ pagerange: 49-52 refereed: TRUE referencetext: 1. Бреслав Г.М. Эмоциональные особенности формирования личности в детстве: Норма и отклонения / Г.М.Бреслав. – М.: Педагогика, 1990. – 144 с. 2. Марков В.А. Потенциал личности [Текст] / В.А. Марков, Ю.В. Синягин // Мир психологии. – 2000. - № 1. – с. 250-261 3. Менчинская, Н.А. Проблемы обучения, воспитания и психического развития ребенка [Текст] / Н.А. Менчинская. – М.: Институт практической психологии, 1998. – 448с. 4. Психическое развитие младших школьников: Экспериментальное психологическое исследование / Под ред. В.В.Давыдова; Науч.-исслед. Ин-т общей и педагогической психологии АПН СССР. – М.: Педагогика, 1990. – 160 с. 5. Роджерс К. Взгляд на психотерапию. Становление человека / К.Роджерс. – М.: Прогресс, 1994. – 480 с. citation: Максимова, О. О. (2014) Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра. Нові технології навчання: наук.-пед. зб. (81). с. 49-52. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13324/1/%D0%AD%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F%20%D0%B1%D0%B8%D0%B1%D0%BB%20%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf