eprintid: 1337 rev_number: 28 eprint_status: archive userid: 55 dir: disk0/00/00/13/37 datestamp: 2008-10-28 11:12:39 lastmod: 2016-02-14 08:31:13 status_changed: 2008-10-28 11:12:39 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Роль методологічних орієнтирів у системному дослідженні проблеми мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх фахівців сфери освіти language: ukraine abstract: У статті окреслено методологічні засади проблеми формування професійної мовнокомунікативної компетенції майбутніх учителів у контексті сучасної філософії безперервної освіти в Україні. Посилаючись на державні документи, європейські рекомендації та дослідження провідних учених, автор доводить необхідність використання понятійного апарату філософії для створення стрункої лінгводидактичної системи свого дослідження. creators_name: Климова, К. Я. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 32 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 36-39 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Климова, К. Я. (2007) Роль методологічних орієнтирів у системному дослідженні проблеми мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх фахівців сфери освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 36-39. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1337/1/68.pdf