eprintid: 13426 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 65 dir: disk0/00/01/34/26 datestamp: 2014-10-29 22:19:41 lastmod: 2015-08-15 09:25:26 status_changed: 2014-10-29 22:19:41 type: article metadata_visibility: show title: Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах language: ukraine creators_name: Бумар, Т. І. creators_name: Клименюк, Ю. М. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник publisher: ФОП Левковець pagerange: 224-227 refereed: TRUE citation: Бумар, Т. І., Клименюк, Ю. М. (2012) Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 224-227. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13426/1/Klymenjuk_2012.pdf