%0 Journal Article %@ 2311-8466 %A Кулаковська (Дем'янчук), О. Г. %D 2014 %F zu2:13536 %I Південний науковий Центр НАПН України %J Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України %K психосемантичне дослідження, асоціативний експеримент, дитина-інвалід, інклюзивне навчання, волонтерська діяльність %N 5(122) %P 30-35 %T Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ %U http://eprints.zu.edu.ua/13536/ %X В статті представлені результати психосемантичного дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів вищих навчальних закладів. У теоретичному аналізі розглядаються актуальні проблеми підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Показана залежність позитивно спрямованих та оптимістичних асоціацій від досвіду волонтерської роботи студентів з дітьми-інвалідами. Виявлено та описано гендерні відмінності при сприйманні поняття «дитина-інвалід».