eprintid: 13536 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 65 dir: disk0/00/01/35/36 datestamp: 2014-11-02 21:29:07 lastmod: 2016-10-05 09:06:08 status_changed: 2014-11-02 21:29:07 type: article metadata_visibility: show title: Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ language: ukraine abstract: В статті представлені результати психосемантичного дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів вищих навчальних закладів. У теоретичному аналізі розглядаються актуальні проблеми підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Показана залежність позитивно спрямованих та оптимістичних асоціацій від досвіду волонтерської роботи студентів з дітьми-інвалідами. Виявлено та описано гендерні відмінності при сприйманні поняття «дитина-інвалід». keywords: психосемантичне дослідження, асоціативний експеримент, дитина-інвалід, інклюзивне навчання, волонтерська діяльність creators_name: Кулаковська (Дем'янчук), О. Г. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України number: 5(122) publisher: Південний науковий Центр НАПН України pagerange: 30-35 refereed: TRUE issn: 2311-8466 citation: Кулаковська (Дем'янчук), О. Г. (2014) Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 30-35. ISSN 2311-8466 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13536/1/Demianchuk_2014.pdf