eprintid: 13631 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/36/31 datestamp: 2014-11-05 09:57:34 lastmod: 2015-08-15 09:42:38 status_changed: 2014-11-05 09:57:34 type: article metadata_visibility: show title: Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-гірників language: ukraine abstract: У статті розглянуто основні аспекти удосконалення сучасної професійної компетентності майбутніх інженерів-гірників. Розкрито питання інноваційного підходу до організації навчального процесу студентів спеціальності ''Гірництво''. Досліджено проблеми підвищення якості підготовки фахівців та їх адаптації у реальному професійному середовищі. Розглянуто питання впровадження даного підходу в умовах сучасної освіти, використання компетентнісних завдань з метою забезпечення формування професійних знань і навичок, які сьогодні є ключовими в умовах інформаційного суспільства та підвищення якості освіти загалом. Наведено приклади їх застосування на різних етапах навчання у ВНЗ. keywords: професійна підготовка, вищі навчальні заклади, фахівці, студенти creators_name: Озарко, І. І. creators_name: Книш, Л. О. creators_name: Мойсеєнко, Н. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 75 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 78-82 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Пометун О. І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн / О. І. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики / [за заг. pед. О. В. Овчарук]. – К. : ''К.І.С.'', 2004. – С. 16–25. 2. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Народ. образование. – 2003. – № 2. – С. 58–64. 3. Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И. А. Зимняя. – М. : Исслед. центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 40 с. 4. Агранович Б. Л. Инновационное инженерное образование / [Б. Л. Агранович, А. И. Чучалин, М. А. Соловьев] // Инженерное образования. – Вып. 1. – 2003. – С. 11–14. 5. Варданян Ю. В. Строение и развитие профессиональной компетентности специалиста с высшим образованием (на материале подготовки педагога и психолога) : автореф. дисс. д-ра пед. наук : 13.00.04 / ВарданянЮлия Владимировна. – Москва,1999. – 38 c. 6. English for Specific Purposes. National Сurriculum for Universities : Програма з англійської мови для професійного спілкування / [під ред. С. Ю. Ніколаєвої]. – К. : Ленвіт, 2005. – 119 с. 7. Байденко В. И. Базовые навыки (ключевые компетенции) как интегрирующий фактор образовательного процесса / В. И. Байденко, Б. Оскарссон // Профессиональное образование и формирование личности специалиста. – Москва, 2002. – С. 22–46. 8. Овчарук О. Компетентності як ключ оновлення змісту освіти / О. Овчарук // Стратегії реформування освіти в Україні : Рекомендації з освітньої політики. – Київ, 2003. – С. 13–42. 9. Родигіна І. В. Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання / І. В. Родигіна. – Харків : Основа, 2006. – 96 с. 10. Hymes D. On communicative competence / D. Hymes // Linguistic Anthropology : A Reader. – Malden, MA : Blackwell, 2000. – P. 53–73. citation: Озарко, І. І., Книш, Л. О., Мойсеєнко, Н. В. (2014) Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-гірників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). с. 78-82. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13631/1/78-82.pdf