%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Озарко, О. О. %A Сахневич, І. А. %D 2014 %F zu2:13632 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K інтерактивні методи навчання, кейс-метод, професійне спрямування, мовна компетенція, технічні ВТНЗ. %P 83-87 %T Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ %U http://eprints.zu.edu.ua/13632/ %X У статті розглянуто теоретичні концепції використання кейс-методу як однієї із інтерактивних методик навчання на практичних заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі підготовки студентів – майбутніх фахівців технічних спеціальностей у ВТНЗ України, а саме: визначено умови застосування інтерактивних методів навчання у професійній підготовці студентів ВТНЗ, обґрунтовано основні дидактичні умови та функції кейс-методу залежно від особливостей професійної підготовки студентів ВТНЗ. Також уточнено деякі елементи кейсу залежно від напряму професійної підготовки, з’ясовано основний алгоритм процесу створення кейсу для студентів ВТНЗ.