eprintid: 13632 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/36/32 datestamp: 2014-11-05 09:57:43 lastmod: 2015-08-15 09:42:46 status_changed: 2014-11-05 09:57:43 type: article metadata_visibility: show title: Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ language: ukraine abstract: У статті розглянуто теоретичні концепції використання кейс-методу як однієї із інтерактивних методик навчання на практичних заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі підготовки студентів – майбутніх фахівців технічних спеціальностей у ВТНЗ України, а саме: визначено умови застосування інтерактивних методів навчання у професійній підготовці студентів ВТНЗ, обґрунтовано основні дидактичні умови та функції кейс-методу залежно від особливостей професійної підготовки студентів ВТНЗ. Також уточнено деякі елементи кейсу залежно від напряму професійної підготовки, з’ясовано основний алгоритм процесу створення кейсу для студентів ВТНЗ. keywords: інтерактивні методи навчання, кейс-метод, професійне спрямування, мовна компетенція, технічні ВТНЗ. creators_name: Озарко, О. О. creators_name: Сахневич, І. А. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 83-87 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Долгоруков А. Метод case-study как современная технология профессионально-ориентированного обучения [Електронний ресурс] / А. Долгоруков. – Режим доступу : http://www.vshu.ru/lections. 2. Сучасні педагогічні технології та методика їх застосування у вищій школі : [навч.-метод. посібник для студентів та магістрантів вищої школи]. – Львів : Видавничий центр ім. І. Франка, 2003. – 55 с. 3. Шевченко О. П. Педагогічні умови використання кейс-методу в процесі вивчення гуманітарних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 ''Теорія та методика професійної освіти'' / Олена ПетрівнаШевченко. – Луганськ, 2011. – 22 с. 4. Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі : [навч. посіб.] / [за ред. М. В. Артюшиної, О. М. Котикової, Г. М. Романової]. – К. : КНЕУ, 2007. – 236 c. 5. Ковжога С. О. Сучасні освітні технології та методи їх використання в навчальному процесі [Електронний ресурс] / [Ковжога С. О., Полєжаєв А. М., Тузіков С. А.]. – Режим доступу: http: //www.rusnauka.com. 6. Смолянинова О. Г. Инновационные технологии обучения студентов на основе метода Case Study / О. Г. Смолянинова // Инновации в российском образовании : [сб]. – М. : ВПО, 2000. – 250 с. citation: Озарко, О. О., Сахневич, І. А. (2014) Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. с. 83-87. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13632/1/83-86.pdf