%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Іванюк, І. В. %D 2014 %F zu2:13637 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K самоосвіта, квалітологія, керівник-новатор. %N 75 %P 104-110 %T Самоосвіта – основне завдання директора як суб'єкта цілісного освітнього простору в системі розбудови інноваційної правової школи %U http://eprints.zu.edu.ua/13637/ %X У статі обґрунтовано необхідність самоосвіти керівника навчального закладу, формування нової управлінської парадигми на підставі характеристики основних положень і етапів самоосвіти. Визначено основний предмет професійної діяльності керівника школи для особистісного переходу на новий якісний рівень професійної діяльності в умовах перебудови правової школи. Висвітлено вимоги до професійної компетенції керівника, характерні кроки управління, якості освіти як визначального чинника процесу функціонування і розвитку навчально-виховного закладу. Встановлено умови і стимули продуктивного процесу самоосвіти. Надано оцінку стимулам професійного розвитку вчителя-керівника як основного суб’єкта цілісного педагогічного простору в системі організації правової школи як школи інноваційної школи майбутнього. Розкрито актуальний зміст основних напрямків, в яких керівник- новатор повинен удосконалюватися й займатися самоосвітою. Визначено значення керівника для сьогодення освіти як необхідного суб’єкта цілісного педагогічного простору, який будує засади громадянського, правового суспільства в повсякденному шкільному житті.