eprintid: 13637 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/36/37 datestamp: 2014-11-05 09:58:20 lastmod: 2015-08-15 09:43:16 status_changed: 2014-11-05 09:58:20 type: article metadata_visibility: show title: Самоосвіта – основне завдання директора як суб'єкта цілісного освітнього простору в системі розбудови інноваційної правової школи language: ukraine abstract: У статі обґрунтовано необхідність самоосвіти керівника навчального закладу, формування нової управлінської парадигми на підставі характеристики основних положень і етапів самоосвіти. Визначено основний предмет професійної діяльності керівника школи для особистісного переходу на новий якісний рівень професійної діяльності в умовах перебудови правової школи. Висвітлено вимоги до професійної компетенції керівника, характерні кроки управління, якості освіти як визначального чинника процесу функціонування і розвитку навчально-виховного закладу. Встановлено умови і стимули продуктивного процесу самоосвіти. Надано оцінку стимулам професійного розвитку вчителя-керівника як основного суб’єкта цілісного педагогічного простору в системі організації правової школи як школи інноваційної школи майбутнього. Розкрито актуальний зміст основних напрямків, в яких керівник- новатор повинен удосконалюватися й займатися самоосвітою. Визначено значення керівника для сьогодення освіти як необхідного суб’єкта цілісного педагогічного простору, який будує засади громадянського, правового суспільства в повсякденному шкільному житті. keywords: самоосвіта, квалітологія, керівник-новатор. creators_name: Іванюк, І. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 75 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 104-110 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Аніскін Н. О. Технологія планування стратегічних змін / Н. О. Аніскін, Л. П. Пасечнікова. – Х. : Основа, 2005. – 112 с. 2. Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание / Р. Бернс. – М. : Наука, 2005. – 96 с. 3. Берталанфи Л. Общая теория систем : обзор проблем и результатов / Л. Берталанфи // Системные исследования. – М. : Наука, 1969. – 70 с. 4. Беспалько В. П. Основы теории педагогических систем / В. П. Беспалько. – Воронеж : ВГУ, 1977. – 99 с. 5. Битянова М. Р. Организация психологической работы в школе / М. Р. Битянова. – М. : ГЕНЕЗИС, 2000. – 298 с. 6. Воєнчук М. М., Квак О. В. Гіпокінезія як фактор інволюційних змін у функціональному стані сучасних школярів в Україні / М. М. Воєнчук, О. В. Квак // Матер. ІІІ всеукр. научн.-практ. конф. ''Здоровье и образование : проблемы и перспективы''. – Донецк : ДонНУ, 2004. – С. 261–264. 7. Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте / Л. С.Выготский. – СПБ. : СОЮЗ, 1997. – 96 с. 8. Галузинський В. М., Євтух М. Б. Педагогіка : теорія та історія : [навч. посіб.] / В.М. Галузинський, М. Б. Эвтух. – К. : Вищ. шк., 1995. – 105 с. 9. Губернський Л. Конкурсний відбір має бути за знаннями! / Л. Губернський // Україна Молдова. – 2009. – 21 серп. – С. 6–7. 10. Реан А. А., Коломинский Я. Л. Социальная педагогическая психология / А. А.Реан, Я. Л. Коломинский. – СПБ. : Питер Ком, 1999. – 416 с. 11. Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям. Рождение гражданина / В. А. Сухомлинский. – Кишинев : Лумин, 1997. – 77 с. citation: Іванюк, І. В. (2014) Самоосвіта – основне завдання директора як суб'єкта цілісного освітнього простору в системі розбудови інноваційної правової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). с. 104-110. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13637/1/104-110.pdf