%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Сверида, Б. В. %A Антонюк, В. М. %D 2014 %F zu2:13639 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K самоосвіта, самовиховання, професійно-педагогічна адаптація, підготовка, інноваційні освітні процеси %N 75 %P 111-114 %T Інноваційна професійна діяльність викладача – основа розвитку самоосвіти %U http://eprints.zu.edu.ua/13639/ %X У статті розглянуто проблеми інтеграції навчання з самоосвітою, інноваційно-професійної діяльності викладачів. Особливу увагу звернено на їх самоосвіту та самовиховання в умовах інноваційно- професійної діяльності. Звернено увагу на процес проходження молодими викладачами професійно- педагогічної адаптації у вищих технічних навчальних закладах, особливо у тих, які не мають відповідної базової педагогічної освіти. Рекомендовано логіко-структурну схему психолого-педагогічної адаптації молодого викладача.