%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Андрущенко, А. О. %D 2014 %F zu2:13641 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 75 %P 118-122 %T Методичні передумови формування граматичної компетентності майбутніх філологів із французької мови як другої іноземної %U http://eprints.zu.edu.ua/13641/ %X Розглянуто згадані у заголовку передумови: компетентнісний та комунікативний підходи, співвідношення лінгвістичної та педагогічної граматик, застосування типів навчальної інформації, включаючи матеріалізовані (модель та алгоритм), усунення етапу довільного запам’ятовування, злиття орієнтувальної фази дії із виконавчою, пріоритет процедурних знань, формування фахової компетентності. Окреслено перспективу подальших досліджень.