eprintid: 13641 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/36/41 datestamp: 2014-11-05 10:25:21 lastmod: 2015-08-15 09:43:40 status_changed: 2014-11-05 10:25:21 type: article metadata_visibility: show title: Методичні передумови формування граматичної компетентності майбутніх філологів із французької мови як другої іноземної language: ukraine abstract: Розглянуто згадані у заголовку передумови: компетентнісний та комунікативний підходи, співвідношення лінгвістичної та педагогічної граматик, застосування типів навчальної інформації, включаючи матеріалізовані (модель та алгоритм), усунення етапу довільного запам’ятовування, злиття орієнтувальної фази дії із виконавчою, пріоритет процедурних знань, формування фахової компетентності. Окреслено перспективу подальших досліджень. creators_name: Андрущенко, А. О. creators_id: a2147@rambler.ru ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 75 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 118-122 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання / [наук. ред. укр. видання С. Ю. Ніколаєва]. – К. : Ленвіт, 2003.– 273 с. 2. Методика навчання іноземних мов та культур : [підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів] / [Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. ; за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої]. –К. : Ленвіт, 2013. – 590 с. 3. Пороговый уровень. Русский язык : [в 2 т.]. – Страсбург : Изд-во Совета Европы. – Т. 1 : Повседневное общение. – 2002. – 269 с. 4. Пассов Е. И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению / Е. И. Пассов. – М. : Русский язык, 1989. – 276 с. 5. Вовк О. І. Формування англомовної граматичної компетенції у майбутніх учителів в умовах інтенсивного навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 ''Теорія та методика навчання : германські мови'' / О. І. Вовк. – Київ, 2008. – 23 с. 6. Вишневський О. І. Діяльність учнів на уроці іноземної мови : [посібник для вчителів] / О. І. Вишневський. – К. : Радянська школа, 1989. – 224 с. 7. Ющук І. П. Українська мова / І. П. Ющук. – К. : Либідь, 2003. – 640 с. 8. Roberts P. English Syntax / P. Roberts. – New York : Harcourt Brace, 1964. – 186 p. 9. Черноватый Л. Н. Основы теории педагогической грамматики иностранного языка : дисс. … доктора пед. наук : 13.00.02 / Леонид Николаевич Черноватый. – Харьков, 1999. – 450 с. 10. Гальперин П. Я. Основные результаты исследования по проблеме формирования умственных действий и понятий : автореф. дисс. на соискание уч. степени докт. психол. наук : спец. 19.00.01 ''Общая психология, история психологии'' / П. Я. Гальперин. – Москва, 1965. – 39 с. 11. Бим И. Л. Теория и практика обучения немецкому языку в средней школе / И. Л. Бим. – М. : Просвещение, 1988. – 256 с. 12. Ждан А. Н. Психологические механизмы усвоения грамматики родного и иностранного языка / А. Н. Ждан, М. М. Гохлернер. – М. : Московский университет, 1972. – 256 с. 13. Rutherford W., Sharwood Smith M. Grammar and Second Language Teaching / W. Rutherford, M. Smith Sharwood. – Boston : Heinle & Heinle, 1988. – 260 p. citation: Андрущенко, А. О. (2014) Методичні передумови формування граматичної компетентності майбутніх філологів із французької мови як другої іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). с. 118-122. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13641/1/118-122.pdf