%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Гоголь-Саврій, М. В. %D 2014 %F zu2:13645 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K ґендерний підхід, ґендерна соціалізація, ґендерна освіта, ґендерне виховання, класний керівник. %N 75 %P 145-149 %T Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України %U http://eprints.zu.edu.ua/13645/ %X У статті відзначено недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерної підготовки студентів та доведено необхідність розробки системи підготовки студентів-майбутніх класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Визначено основні етапи цієї підготовки. З урахуванням специфіки навчального процесу у вищому педагогічному закладі освіти розкрито зміст кожного з етапів підготовки студентів-майбутніх класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи.