eprintid: 13645 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/36/45 datestamp: 2014-11-05 10:58:09 lastmod: 2015-08-15 09:44:07 status_changed: 2014-11-05 10:58:09 type: article metadata_visibility: show title: Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України language: ukraine abstract: У статті відзначено недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерної підготовки студентів та доведено необхідність розробки системи підготовки студентів-майбутніх класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Визначено основні етапи цієї підготовки. З урахуванням специфіки навчального процесу у вищому педагогічному закладі освіти розкрито зміст кожного з етапів підготовки студентів-майбутніх класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи. keywords: ґендерний підхід, ґендерна соціалізація, ґендерна освіта, ґендерне виховання, класний керівник. creators_name: Гоголь-Саврій, М. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 75 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 145-149 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Козлова С. А. Нравственное и трудовое воспитание школьников : [учебное пособие] / С. А. Козлова. – М. : Академия, 2002. – 192 с. 2. Сластенин В. А. Учебное пocoбиe для студентов педагогических учебных заведений / В. А. Сластенин. – М. : Школа-Пресс, 1998. – 512 с. 3. Кравець В. П. Ґендерна педагогіка : [навч. посібник] / В. П. Кравець. – Тернопіль : Джура, 2003. – 416 с. citation: Гоголь-Саврій, М. В. (2014) Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). с. 145-149. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13645/1/145-149.pdf