%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Левківська, К. В. %D 2014 %F zu2:13648 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K моделювання, модель, організаційно-педагогічні умови, ціннісні засади, інноваційні навчальні заклади %N 75 %P 158-164 %T Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів %U http://eprints.zu.edu.ua/13648/ %X У статті представлено результати моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів шляхом розкриття змісту й взаємодії системи компонентів – організаційного, цільового, змістового, методичного та результативного. У статті розглянуто зміст і методи реалізації кожного компоненту: організаційного, що відображає сукупність організаційно-педагогічних умов; цільового, який інтегрує цілі та завдання змодельованої педагогічної діяльності; змістового, що розкриває зміст системи освітніх цінностей; методичного, який характеризує форми, методи й засоби реалізації цінностей; результативного, що модерує очікувані результати впровадження моделі.