eprintid: 13648 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/36/48 datestamp: 2014-11-05 11:10:44 lastmod: 2015-08-15 09:44:33 status_changed: 2014-11-05 11:10:44 type: article metadata_visibility: show title: Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів language: ukraine abstract: У статті представлено результати моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів шляхом розкриття змісту й взаємодії системи компонентів – організаційного, цільового, змістового, методичного та результативного. У статті розглянуто зміст і методи реалізації кожного компоненту: організаційного, що відображає сукупність організаційно-педагогічних умов; цільового, який інтегрує цілі та завдання змодельованої педагогічної діяльності; змістового, що розкриває зміст системи освітніх цінностей; методичного, який характеризує форми, методи й засоби реалізації цінностей; результативного, що модерує очікувані результати впровадження моделі. keywords: моделювання, модель, організаційно-педагогічні умови, ціннісні засади, інноваційні навчальні заклади creators_name: Левківська, К. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 75 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 158-164 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Михеев В. И. Моделирование и методы теории измерений в педагогике / В. И. Михеев. – [3-е изд., стереотип.]. – М. : КомКнига, 2006. – 200 с. 2. Матушанский Г. У. Основные характеристики психолого-педагогической подготовки и переподготовки преподавателя высшей школы на современном этапе / Г. У. Матушанский // Психологическая наука и образование. – 2001. – № 2. – С. 24–30. 3. Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи : [навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів] / В. Л. Ортинський. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 472 с. 4. Компас : [пособие по образованию в области прав человека с участием молодежи] / [Брандер П., Гомес Р., Оливейра Б. та ін.]. – Сouncil of Europe Publishing. – Страсбург, 2002. – 478 с. 5. Анн Л. Ф. Психологический тренинг с подростками / Л. Ф. Анн. – СПб. : Питер, 2003. – 272 с. 6. Бевз Г. М. Технологія проведення тренінгів з формування здорового способу життя молоді / Г. М. Бевз, О. П. Главник. – К. : Український інститут соціальних досліджень, 2005. – Кн. 1. – 176 с. 7. Бех І. Д. Виховання особистості : [у 2 кн.] / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2003. – Кн. 2 : Особистісно орієнтований підхід : науково-практичні засади. – 344 с. 8. Тимощук Н. С. Інноваційні форми та методи особистісно орієнтованого виховання старшокласників у процесі позакласної роботи [Електронний ресурс] / Н. С. Тимощук. – Режим доступу до ресурсу : http://eprints.zu.edu.ua/3764/1/05tnsppr.pdf. 9. Жеребньова Л. В. Соціально-психологічний театр / [автори-упорядники : Любов Жеребньова, Тетяна Артеменко]. – К. : Шкільний світ, 2011. – 120 с. 10. Вчимося самостійності : [навч.-метод. посіб.] / [автор. Колектив : Ю.М. Галустян, А. В. Каравай, А. Б. Кочарян, Т. Д. Мельник ; за заг. ред. Т. П. Спіріної]. – К. : Вид-во ФОП Москаленко О.М., 2011. – 212 с. 11. Структурна профілактика як метод запобігання новим випадкам ВІЛ-інфікування та покращення якості життя людей, які живуть із ВІЛ / СНІД : [методичні матеріали для тренера] / [автори-упоряд. : В. В. Молочний, Т. П. Цюман, В. В. Лях ; за заг. ред. І. Д. Звєрєвої]. – К. : Науковий світ, 2006. – 93 с. citation: Левківська, К. В. (2014) Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). с. 158-164. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13648/1/158-164.pdf