%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ніщик, Р. О. %D 2014 %F zu2:13649 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K англомовні фразеологічні одиниці, діалогічне мовлення, майбутні філологи, соціолінгвістична компетентність, соціолінгвістика, метафоричне значення фразеологічних одиниць %N 75 %P 165-171 %T Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні %U http://eprints.zu.edu.ua/13649/ %X У статті розглянуто динаміку розвитку соціолінгвістики як суміжної для мовознавства і методики викладання іноземних мов науки. Наведено вимоги Програми з предмету ''Англійської мова'' та Загальноєвропейських рекомендацій iз мовної освіти до рівня володіння майбутніми філологами соціолінгвістичним матеріалом, лексичним діапазоном та діалогічним мовленням на другому і третьому курсах. Окреслено мету сучасної лінгвістичної освіти – виховувати білінгвальну і бікультурну особистість. Автор звертається до метафоричної природи англомовних фразеологічних одиниць.