%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Баландюк, Р. Г. %D 2014 %F zu2:13652 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K економічна історія, економічна складова шкільного курсу історії, історико-економічний матеріал, науково-методична література %N 75 %P 181-184 %T Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії у радянській школі %U http://eprints.zu.edu.ua/13652/ %X У статті на основі аналізу науково-методичної літератури, навчальних програм з курсу історії періоду існування радянської школи визначено місце історико-економічного матеріалу у шкільному курсі історії (на прикладі історії Нового часу). Встановлено як епоха, в яку створювалася науково- методична література, навчальні програми з курсу історії Нового часу, впливала на їхній зміст та функції, що вони виконували. Здійснено спробу з’ясувати роль та місце історико-економічного матеріалу у радянській шкільній історії та визначити методичні підходи до висвітлення економічної складової у шкільному курсі історії.