%0 Journal Article %@ 2311-8466 %A Майстренко, Т. М. %D 2014 %F zu2:13663 %I Південний науковий Центр НАПН України %J Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України %K кредитно-модульна система, регуляція, рефлексія, уміння, цінності, ціннісна регуляція навчальної діяльності %N 5(122) %P 177-183 %T Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання %U http://eprints.zu.edu.ua/13663/ %X У статті розглядаються результати дослідження регуляції навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи навчання. Важливою детермінантою регуляції є цінності особистості. Охарактеризовано особливості ціннісної сфери студентів на ситуативному, формально-виконавському, соціально-нормативному та суб‘єктно-ціннісному рівнях. При переході на вищі рівні регуляції зростає рефлексія учбово-професійних умінь, зв‘язок між моральнісними та діяльнісними цінностями, з‘являються суб‘єктні цінності.