eprintid: 13663 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 65 dir: disk0/00/01/36/63 datestamp: 2014-11-05 21:19:22 lastmod: 2015-08-15 09:45:41 status_changed: 2014-11-05 21:19:22 type: article metadata_visibility: show title: Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання language: ukraine abstract: У статті розглядаються результати дослідження регуляції навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи навчання. Важливою детермінантою регуляції є цінності особистості. Охарактеризовано особливості ціннісної сфери студентів на ситуативному, формально-виконавському, соціально-нормативному та суб‘єктно-ціннісному рівнях. При переході на вищі рівні регуляції зростає рефлексія учбово-професійних умінь, зв‘язок між моральнісними та діяльнісними цінностями, з‘являються суб‘єктні цінності. keywords: кредитно-модульна система, регуляція, рефлексія, уміння, цінності, ціннісна регуляція навчальної діяльності creators_name: Майстренко, Т. М. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України number: 5(122) publisher: Південний науковий Центр НАПН України pagerange: 177-183 refereed: TRUE issn: 2311-8466 citation: Майстренко, Т. М. (2014) Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 177-183. ISSN 2311-8466 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13663/1/Majstrenko_2014.pdf