eprintid: 13664 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 65 dir: disk0/00/01/36/64 datestamp: 2014-11-05 21:29:01 lastmod: 2015-08-15 09:45:47 status_changed: 2014-11-05 21:29:01 type: article metadata_visibility: show title: До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації language: ukraine abstract: У статті представлено результати апробації програми ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей у дошкільному віці. Описано умови, що сприяють розвитку рефлексії здібностей як засобів отримання творчих результатів і визнання у межах природних для дітей видів діяльності. keywords: дошкільний вік, творчі здібності, програма ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей creators_name: Портницька, Н. Ф. creators_id: N_Portnytska@ua.fm ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України number: 5(122) publisher: Південний науковий Центр НАПН України pagerange: 183-189 refereed: TRUE issn: 2311-8466 citation: Портницька, Н. Ф. (2014) До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 183-189. ISSN 2311-8466 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13664/1/Portnycka_2014.pdf