%0 Journal Article %@ 2311-8466 %A Стахова, О. О. %D 2014 %F zu2:13665 %I Південний науковий Центр НАПН України %J Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України %K професійна самосвідомість, педагогічна спрямованість, ціннісні орієнтації, мотиви вибору професії %N 5(122) %P 197-202 %T Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів %U http://eprints.zu.edu.ua/13665/ %X У статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впливу педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості.