eprintid: 13665 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 65 dir: disk0/00/01/36/65 datestamp: 2014-11-05 21:38:25 lastmod: 2015-08-15 09:45:59 status_changed: 2014-11-05 21:38:25 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів language: ukraine abstract: У статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впливу педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості. keywords: професійна самосвідомість, педагогічна спрямованість, ціннісні орієнтації, мотиви вибору професії creators_name: Стахова, О. О. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України number: 5(122) publisher: Південний науковий Центр НАПН України pagerange: 197-202 refereed: TRUE issn: 2311-8466 citation: Стахова, О. О. (2014) Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 197-202. ISSN 2311-8466 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13665/1/Stahova_2014.pdf