%0 Journal Article %@ 2311-8466 %A Тичина, І. М. %D 2014 %F zu2:13666 %I Південний науковий Центр НАПН України %J Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України %K професійна переорієнтація, ціннісна регуляція професійної переорієнтації, творчі здібності, повторний професійний вибір %N 5(122) %P 202-206 %T Особливості повторного професійного вибору випускників вишів залежно від рівня саморегуляції особистості %U http://eprints.zu.edu.ua/13666/ %X У статті аналізуються особливості рефлексії розвитку професійних здібностей випускників вишів на ситуаційно-ціннісному і суб‘єктно-ціннісному рівні регуляції професійної переорієнтації. Виявлено, що однією із суттєвих відмінностей окреслених рівнів регуляції є усвідомлення випускниками із суб‘єктно-ціннісним рівнем регуляції творчих здібностей як внутрішніх регуляційних ресурсів саморозвитку у процесі зміни професії. Показано, що оптимальний повторний вибір професії характеризується узгодженістю регуляторних вимог професійної діяльності з особливостями саморегуляції випускників вишів.