%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Кравець, І. Л. %D 2014 %F zu2:13677 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K педагогічна парадигма, альтернативна освіта, альтернативні школи. %N 75 %P 190-194 %T Альтернатива як педагогічне поняття %U http://eprints.zu.edu.ua/13677/ %X У статті з’ясовано сутність альтернативи як педагогічного поняття. Наведено спільні властивості для різних освітніх альтернатив, виконання лише однієї з яких є включенням до кола альтернативності. Досліджено, що надзвичайною силою освітніх альтернатив є їх безкінечність, необмеженість і безперервність. Проаналізовано поняття ''альтернативна освіта'', визначенo критерій оцінки альтернативної моделі школи, виявлено низку її найважливіших складових. Наведено найбільш розповсюджені типи альтернативних навчальних закладів у світі.