eprintid: 1370 rev_number: 28 eprint_status: archive userid: 39 dir: disk0/00/00/13/70 datestamp: 2008-10-28 11:25:40 lastmod: 2016-02-14 08:30:50 status_changed: 2008-10-28 11:25:40 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Роль світової філософської спадщини у виборі методологічних орієнтирів проблеми мовнокомунікативної освіти майбутніх педагогів language: ukraine abstract: Звертаючись до сучасних праць із проблем загальної (філософської) методології, автор статті творчо застосовує вміщені в них студіювання філософських вчень минувщини та сучасності у виборі методологічних орієнтирів проблеми формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів. Цінні погляди зарубіжних та вітчизняних мислителів на процес пізнання, місце мови у житті людини і суспільства, на культуру вербальної комунікації закладають надійне підґрунтя для лінгводидактичного дослідження. creators_name: Климова, К. Я. ispublished: pub subjects: B1 subjects: L1 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 33 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 25-29 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Климова, К. Я. (2007) Роль світової філософської спадщини у виборі методологічних орієнтирів проблеми мовнокомунікативної освіти майбутніх педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 25-29. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1370/1/06.pdf