relation: http://eprints.zu.edu.ua/13749/ title: Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування creator: Шевчук, П. Г. subject: QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика subject: QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення description: Програмування - важлива складова фундаментальних знань, що лежать в основі інформаційно-комунікаційних технологій. Навчання програмування особливий розділ інформатики, що вивчається у ЗНЗ. У процесі навчання програмування розвивається загальна креативність особистості, логічне та операційне мислення. Програмування стимулює інтелектуальну активність учня, мотивує навчання математики та інших дисциплін. У процесі навчання програмування здійснюється педагогічний вплив на особистість учня, результати якого потребують якісної та кількісної оцінки. publisher: Національна Академія педагогічних наук України date: 2012-03-29 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/13749/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA2.pdf identifier: Шевчук, П. Г. (2012) Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. с. 117-118. language: ukraine