%0 Journal Article %A Шевчук, П. Г. %D 2012 %F zu2:13749 %I Національна Академія педагогічних наук України %J Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України %P 117-118 %T Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування %U http://eprints.zu.edu.ua/13749/ %X Програмування - важлива складова фундаментальних знань, що лежать в основі інформаційно-комунікаційних технологій. Навчання програмування особливий розділ інформатики, що вивчається у ЗНЗ. У процесі навчання програмування розвивається загальна креативність особистості, логічне та операційне мислення. Програмування стимулює інтелектуальну активність учня, мотивує навчання математики та інших дисциплін. У процесі навчання програмування здійснюється педагогічний вплив на особистість учня, результати якого потребують якісної та кількісної оцінки.