eprintid: 13749 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 3566 dir: disk0/00/01/37/49 datestamp: 2014-11-07 11:16:58 lastmod: 2015-08-15 09:54:06 status_changed: 2014-11-07 11:16:58 type: article metadata_visibility: show title: Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування language: ukraine abstract: Програмування - важлива складова фундаментальних знань, що лежать в основі інформаційно-комунікаційних технологій. Навчання програмування особливий розділ інформатики, що вивчається у ЗНЗ. У процесі навчання програмування розвивається загальна креативність особистості, логічне та операційне мислення. Програмування стимулює інтелектуальну активність учня, мотивує навчання математики та інших дисциплін. У процесі навчання програмування здійснюється педагогічний вплив на особистість учня, результати якого потребують якісної та кількісної оцінки. interacttype: expositive learntype: narrativetext semdensity: low creators_name: Шевчук, П. Г. ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2012-03-29 date_type: published publication: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України publisher: Національна Академія педагогічних наук України pagerange: 117-118 refereed: TRUE citation: Шевчук, П. Г. (2012) Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. с. 117-118. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13749/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA2.pdf