%0 Journal Article %@ 978-966-326-418-9 %A Спірін, О. М. %D 2010 %F zu2:13762 %I Національна Академія педагогічних наук України %J 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України %P 44-46 %T Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення понять. %U http://eprints.zu.edu.ua/13762/ %X У первісному розумінні будь-яка науково обґрунтована технологія є однією з необхідних проміжних ланок між певною наукою та відповідним виробництвом, яка забезпечує практичну реалізованість науково-виробничої системи і результативність виробничого процесу. Тому ІКТ можна вважати важливим компонентом переважної більшості сучасних технологій, що використовуються в різних науково-виробничих системах та галузях людської діяльності.