eprintid: 13762 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 3566 dir: disk0/00/01/37/62 datestamp: 2014-11-07 11:57:52 lastmod: 2015-08-15 09:55:50 status_changed: 2014-11-07 11:57:52 type: article metadata_visibility: show title: Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення понять. language: ukraine abstract: У первісному розумінні будь-яка науково обґрунтована технологія є однією з необхідних проміжних ланок між певною наукою та відповідним виробництвом, яка забезпечує практичну реалізованість науково-виробничої системи і результативність виробничого процесу. Тому ІКТ можна вважати важливим компонентом переважної більшості сучасних технологій, що використовуються в різних науково-виробничих системах та галузях людської діяльності. interacttype: expositive learntype: narrativetext semdensity: low creators_name: Спірін, О. М. creators_id: Oleg.Spirin@gmail.com ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2010-12-23 date_type: published publication: 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України publisher: Національна Академія педагогічних наук України pagerange: 44-46 refereed: TRUE issn: 978-966-326-418-9 citation: Спірін, О. М. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення понять. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 44-46. ISSN 978-966-326-418-9 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13762/1/%D0%A1%D0%BF%D1%96%D1%80%D1%96%D0%BD3.pdf