eprintid: 13764 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 3566 dir: disk0/00/01/37/64 datestamp: 2014-11-07 11:59:54 lastmod: 2015-08-15 09:55:56 status_changed: 2014-11-07 11:59:54 type: article metadata_visibility: show title: Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Ключові характеристики ІКТ-компетентностей language: ukraine abstract: Інформаційно-комунікаційна компетентність включає свідоме та критичне застосування технологій інформаційного суспільства для роботи, навчання, відпочинку та спілкування. Вона побудована на застосуванні базових інформаційно-комунікаційних навичок: використання комп’ютерів для доступу, накопичення, вироблення, представлення та обміну даними і відомостями та для спілкування, участі в спільнотах через мережу Інтернет. interacttype: expositive learntype: narrativetext semdensity: low creators_name: Спірін, О. М. creators_name: Овчарук, О. В. creators_id: Oleg.Spirin@gmail.com ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2010-12-23 date_type: published publication: 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України publisher: Національна Академія педагогічних наук України pagerange: 46-48 refereed: TRUE issn: 978-966-326-418-9 citation: Спірін, О. М., Овчарук, О. В. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Ключові характеристики ІКТ-компетентностей. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 46-48. ISSN 978-966-326-418-9 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13764/1/%D0%A1%D0%BF%D1%96%D1%80%D1%96%D0%BD%2C%20%D0%9E%D0%B2%D1%87%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%BA.pdf