relation: http://eprints.zu.edu.ua/13768/ title: Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення рівнів ІКТ-компетентностей. creator: Спірін, О. М. subject: QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика subject: QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення description: Для розробки освітніх результатів доцільним є використання теорії класифікації та систематизації (таксономії) Б. Блума. За цією теорією до цілей пізнавальної (когнітивної) області входять ті, що передбачають запам’ятовування і відтворення вивченого матеріалу, а також розв’язання проблем, у ході яких необхідно переосмислити наявні знання, будувати їх нові об’єднання, структури, створювати нові знання. publisher: Національна Академія педагогічних наук України date: 2010-12-23 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/13768/1/%D0%A1%D0%BF%D1%96%D1%80%D1%96%D0%BD4.pdf identifier: Спірін, О. М. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення рівнів ІКТ-компетентностей. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 48-51. ISSN 978-966-326-418-9 language: ukraine