%0 Journal Article %@ 978-966-326-418-9 %A Спірін, О. М. %D 2010 %F zu2:13768 %I Національна Академія педагогічних наук України %J 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України %P 48-51 %T Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення рівнів ІКТ-компетентностей. %U http://eprints.zu.edu.ua/13768/ %X Для розробки освітніх результатів доцільним є використання теорії класифікації та систематизації (таксономії) Б. Блума. За цією теорією до цілей пізнавальної (когнітивної) області входять ті, що передбачають запам’ятовування і відтворення вивченого матеріалу, а також розв’язання проблем, у ході яких необхідно переосмислити наявні знання, будувати їх нові об’єднання, структури, створювати нові знання.