eprintid: 13768 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 3566 dir: disk0/00/01/37/68 datestamp: 2014-11-07 12:00:21 lastmod: 2015-08-15 09:56:09 status_changed: 2014-11-07 12:00:21 type: article metadata_visibility: show title: Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення рівнів ІКТ-компетентностей. language: ukraine abstract: Для розробки освітніх результатів доцільним є використання теорії класифікації та систематизації (таксономії) Б. Блума. За цією теорією до цілей пізнавальної (когнітивної) області входять ті, що передбачають запам’ятовування і відтворення вивченого матеріалу, а також розв’язання проблем, у ході яких необхідно переосмислити наявні знання, будувати їх нові об’єднання, структури, створювати нові знання. interacttype: expositive learntype: narrativetext semdensity: low creators_name: Спірін, О. М. creators_id: Oleg.Spirin@gmail.com ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2010-12-23 date_type: published publication: 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України publisher: Національна Академія педагогічних наук України pagerange: 48-51 refereed: FALSE issn: 978-966-326-418-9 citation: Спірін, О. М. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення рівнів ІКТ-компетентностей. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 48-51. ISSN 978-966-326-418-9 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13768/1/%D0%A1%D0%BF%D1%96%D1%80%D1%96%D0%BD4.pdf