%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Литвин, І. П. %D 2014 %F zu2:13806 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K лінгводидактика, художній діалог, українська мова як іноземна, комунікативна ситуація %N 75 %P 292-295 %T Лінгводидактичні особливості використання художнього діалогу на заняттях з української мови як іноземної %U http://eprints.zu.edu.ua/13806/ %X Стаття присвячена дослідженню художнього діалогу як одного з потужних дидактичних засобів вивчення дисципліни "Українська мова як іноземна". Встановлено, що художній діалог виконує ряд важливих функцій. Він сприяє формуванню у студентів-іноземців особистісно-ціннісного уявлення про дійсність, допомагає адаптуватись до соціокультурного середовища, збагачує когнітивно- інтелектуальну та емоційну базу реципієнта, задає модель потенційних комунікативних ситуацій, у які може потрапити людина.