eprintid: 13814 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/01/38/14 datestamp: 2014-11-10 08:47:52 lastmod: 2015-08-15 10:00:22 status_changed: 2014-11-10 08:47:52 type: article metadata_visibility: show title: Виразне читання як чинник розвитку художнього сприймання учнів (на прикладі виконавського аналізу уривку «Ранок у лісі» М. Коцюбинського) language: ukraine abstract: Стаття розкриває науково-методичні можливості виразного читання як дієвого засобу розвитку естетичного сприймання художнього твору. Проблема послідовності та цілісності сприйняття, співвідношення чуттєвого і логічного у шкільному аналізі художнього твору розглядається крізь призму виконавського аналізу – процесу підготовки тексту до читання вголос. keywords: художнє сприймання, виразне читання, виконавський аналіз, логічний аналіз, партитура creators_name: Герасимов, Ю. О. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_lit full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури number: 12 publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 67-80 refereed: TRUE citation: Герасимов, Ю. О. (2014) Виразне читання як чинник розвитку художнього сприймання учнів (на прикладі виконавського аналізу уривку «Ранок у лісі» М. Коцюбинського). Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури (12). с. 67-80. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13814/1/%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2.pdf