<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Рекомендації до проекту стандартів з інформаційно-комунікаційних компетентностей учителів інформатики"^^ . "Важливого значення в проектуванні професійної підготовки\r\nвчителя інформатики набуває компетентнісний підхід, що насамперед вимагає покласти в основу розробки освітніх стандартів характеристики, що відображають якісні результати освітнього процесу в термінах професійних компетенцій і компетентностей."^^ . "2010-12-23" . . . "Національна Академія педагогічних наук України"^^ . . . "Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України"^^ . . . . . . . . . . . . . . . . . "П. Г."^^ . "Шевчук"^^ . "П. Г. Шевчук"^^ . . "О. М."^^ . "Шимон"^^ . "О. М. Шимон"^^ . . "Н. С."^^ . "Прилуцька"^^ . "Н. С. Прилуцька"^^ . . "К. Р."^^ . "Колос"^^ . "К. Р. Колос"^^ . . . . . . "Рекомендації до проекту стандартів з інформаційно-комунікаційних компетентностей учителів інформатики (Text)"^^ . . . "Шимон, Колос, Шевчук, Прилуцька.pdf"^^ . . . "Рекомендації до проекту стандартів з інформаційно-комунікаційних компетентностей учителів інформатики (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Рекомендації до проекту стандартів з інформаційно-комунікаційних компетентностей учителів інформатики (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Рекомендації до проекту стандартів з інформаційно-комунікаційних компетентностей учителів інформатики (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Рекомендації до проекту стандартів з інформаційно-комунікаційних компетентностей учителів інформатики (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #13869 \n\nРекомендації до проекту стандартів з інформаційно-комунікаційних компетентностей учителів інформатики\n\n" . "text/html" . . . "L Education (General)"@en . "L Освіта (Загальне)"@uk . . . "QA75 Electronic computers. Computer science"@en . "QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика"@uk . . . "QA76 Computer software"@en . "QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення"@uk . .