%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Кришмарел, В. Ю. %D 2014 %F zu2:13913 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K релігія, освіта, школа, предмети духовно-морального спрямування, опитування %N 76 %P 18-24 %T До питання про впровадження навчання релігійної освіти у ЗНЗ: статистичні дані (на прикладі України, РФ та Білорусі) %U http://eprints.zu.edu.ua/13913/ %X У статті актуалізовано питання щодо особливостей громадської думки з питань введення релігійної освіти у ЗНЗ. Запропоноване дослідження аналізує спільні та відмінні риси цієї теми на основі законодавчих особливостей функціонування релігійної освіти та соціологічних опитувань, що стосуються досліджуваних аспектів, у практиці України, РФ та Білорусі. У висновках вказано основні позиції, які необхідно враховувати, а саме: навчання питанням релігії має бути присутнє в якості здебільшого суспільно-історичної інформації, здатної на прикладах формувати моральні цінності методами особистісно орієнтованого та компетентнісного навчання.