%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Смагін, І. І. %D 2014 %F zu2:13917 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K суспільствознавство, компетентність, освітній стандарт %N 76 %P 39-44 %T Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура %U http://eprints.zu.edu.ua/13917/ %X У статті запропоновано визначення змісту понять "суспільствознавча галузева компетентність" і "суспільствознавча предметно-курсова компетентність" та з’ясовано структуру цих компетентностей. Зроблено висновок про те, що формування компонентів галузевої та предметно- курсових суспільствознавчих компетентностей має здійснюватися з урахуванням таких змістових ліній: людина у самоусвідомленні власної сутності; людина у взаємодії із людьми і природою; людина в професійній діяльності і громадянській активності.