%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Арешонков, В. Ю. %D 2014 %F zu2:13918 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K суспільствознавство, народознавство, етика, громадянознавство %N 76 %P 45-50 %T Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст. %U http://eprints.zu.edu.ua/13918/ %X У статті досліджено процес розвитку змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х роках ХХ ст. Зроблено висновок, що пошуки в 90-рр. нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування стали підґрунтям для створення в 2000 рр. системи шкільної, громадянської, релігієзнавчої, етико-моральної та економічної освіти. Досвід змістової предметної дезінтеграції дав змогу чітко сформулювати мету, завдання та основні змістові одиниці кожного із зазначених компонентів шкільного суспільствознавства.