eprintid: 13918 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/39/18 datestamp: 2014-11-11 14:28:19 lastmod: 2015-08-15 10:09:30 status_changed: 2014-11-11 14:28:19 type: article metadata_visibility: show title: Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст. language: ukraine abstract: У статті досліджено процес розвитку змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х роках ХХ ст. Зроблено висновок, що пошуки в 90-рр. нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування стали підґрунтям для створення в 2000 рр. системи шкільної, громадянської, релігієзнавчої, етико-моральної та економічної освіти. Досвід змістової предметної дезінтеграції дав змогу чітко сформулювати мету, завдання та основні змістові одиниці кожного із зазначених компонентів шкільного суспільствознавства. keywords: суспільствознавство, народознавство, етика, громадянознавство creators_name: Арешонков, В. Ю. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 76 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 45-50 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Сергійчук З. Програма з народознавства для 1-11-х класів / З. Сергійчук, С. Кириленко // Інформаційний збірник Міністерства освіти України. – 1992. – № 24. – С. 3–15. 2. Іваннікова Л. Програма з народознавства для 5-8-х класів загальноосвітніх шкіл з українською мовою навчання / Л. Іваннікова // Інформаційний збірник Міністерства освіти України. – 1993. – № 3. – С. 3–24. 3. Концепція вивчення українського народознавства в сучасній національній школі // Освіта України. – 1997. – № 10. – С. 14–19. 4. Вербицька П. В. Організаційно-педагогічні засади громадянської освіти старшокласників : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 ''Загальна педагогіка та історія педагогіки'' / П. В. Вербицька. – Київ, 2000. – 19 с. 5. Науковий архів Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, оп. 13, спр. 1, арк. 86–88. 6. Програма курсу ''Етика та психологія сімейного життя'' для 10 (11)-го класу загальноосвітніх шкіл // Інформаційний збірник Міністерства освіти України. – 1992. – № 21. – С. 19–29. 7. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи християнської етики. 1–11 класи. – Острог : Видавництво Національного університету ''Острозька академія'', 2010. – 160 с. 8. Карлін М. І. Експериментальна програма ''Основи сімейної економіки та малого бізнесу''. 8–9 класи / М. І. Карлін // Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. – К. : ''Перун'', 1998. – С. 3–16. citation: Арешонков, В. Ю. (2014) Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 45-50. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13918/2/45-50.pdf