eprintid: 13919 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/39/19 datestamp: 2014-11-12 07:22:44 lastmod: 2015-08-15 10:09:37 status_changed: 2014-11-12 07:22:44 type: article metadata_visibility: show title: Використання технології візуального програмування в університетській освіті засобами вільного програмного забезпечення language: ukraine abstract: Термін ''візуальне програмування'' увійшло до термінології з інформатики досить давно, тим не менш існують різні погляди на його значення. Відокремлення візуального програмування від засобів розробки інтерфейсів надає не тільки визначеності цій технології, а й відкриває для освіти невідомі широкому колу системи моделювання та програмування. Використання технології візуального програмування, яка основана на вільному програмному забезпеченні, надає нові перспективи з формування алгоритмічної культури майбутніх фахівців некомп'ютерних спеціальностей. Широке впровадження візуального програмування в освітній процес є перспективним напрямом інтенсифікації пізнавальної діяльності, закладенням основ алгоритмічної компетентності. keywords: візуальне програмування, вільне програмне забезпечення, алгоритмічна культура creators_name: Величко, В. Є. creators_id: vladislav.velichko@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 76 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 51-55 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Shu N. C. Visual programming languages : a perspective and dimension analysis / N. C. Shu // Visual Languages. – N.Y. : Plenum Corporation, 1986. – P. 11–34. 2. Авербух В. Л. К теории компьютерной визуализации / В. Л. Авербух // Вычислительные технологии. – Т. 10, № 4. – 2005. – С. 21–51. 3. Бугайчук К. Л. Мобільне навчання : сутність і моделі впровадження в навчальний процес вищих навчальних закладів МВС України [Електронний ресурс] / К. Л. Бугайчук // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – № 1 (27). – Режим доступу : http:// journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/619/480. 4. Буй Д. Б. UML – сучасна універсальна мова моделювання : історія, специфікація, бібліографія / Д. Б. Буй, О. В. Шишацька // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка / Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – Київ, 2007. – С. 122–128. – (Фізико-математичні науки ; Вип. 1). – ISBN 966-76-52-00-9. 5. Фомин Д. М. Моделирование в MATLAB/Simulink и SCILAB/Scicos : [учеб. пособие] / Д. М.Фомин, Т. Е. Жилина ; [под ред. П. В. Пакшина]. – [2-е изд., испр.]. – Н. Новгород : Нижегород. гос. техн. ун-т им. Р. Е. Алексеева Н. Новгород, 2012. – 280 с. 6. Паронджанов В. Д. Учись писать, читать и понимать алгоритмы. Алгоритмы для правильного мышления. Основы алгоритмизации / В. Д. Паронджанов. – М. : ДМК Пресс, 2012. – 520 с. 7. Окулова Л. П. Проектирование образовательного процесса в соответствии с требованиями педагогической эргономики / Л. П. Окулова // Вестник. Наука и практика : [материалы конференции ''Инновации и научные исследования, а также их применение на практике, (29.05.2012–31.05.2012, Варшава)'']. – Режим доступу : http://xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/pages/view/730. 8. Гладилина О. Ю. Среда Scratch как опыт синтеза философско-педагогических концепций и компьютерных технологий в свете образовательных стандартов нового поколения [Електронний ресурс] / О. Ю. Гладилина // Современные проблемы науки и образования. – 2014. – № 1. – Режим доступу : www.scienceeducation. ru/115-11916 (дата обращения: 20.03.2014). 9. Moskal B. Evaluating the effectiveness of a new instructional approach / [Moskal B., Lurie D., Cooper S. B.] //ACM SIGCSE Bulletin. – ACM, 2004. – Т. 36. – №. 1. – P. 75–79. citation: Величко, В. Є. (2014) Використання технології візуального програмування в університетській освіті засобами вільного програмного забезпечення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 51-55. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13919/1/51-55.pdf