eprintid: 13920 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/39/20 datestamp: 2014-11-12 07:28:53 lastmod: 2015-08-15 10:09:43 status_changed: 2014-11-12 07:28:53 type: article metadata_visibility: show title: Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології language: ukraine abstract: У статті окреслено ефективні шляхи реалізації активного типу навчання майбутніх учителів початкових класів під час засвоєння лексикології. Проаналізовано практичні та теоретичні вектори лінгвометодики початкової школи з огляду на функції лексики в комунікативно спрямованому оволодінні мовою на всіх етапах мовної освіти. Обґрунтовано методичні орієнтири в розробленні теоретичних та прагматичних аспектів означеної проблеми. keywords: активні методи навчання, активний тип навчання, майбутні вчителі початкових класів, навчання лексикології, методика розвивального навчання, психологічні чинники активного типу навчання. creators_name: Греб, М. М. creators_id: marygreb@mail.ru ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 76 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 56-61 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Копусь О. А. Застосування активних методів навчання у формуванні фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології [Електронний ресурс] / О. А. Копусь // Науковий вісник Донбасу : [електронне наукове видання]. – 2012. – № 1 (17). – Режим доступу : http://almamater.luguniv.edu.ua/magazines/elect_v/NN17/12koammf.pdf. 2. Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения. Опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / В. В. Давыдов. – М. : Педагогика, 1986. – 240 с. 3. Запрудский Н. И. Моделирование и проектирование авторских дидактических систем : [пособие для учителя] / Н. И. Запрудский. – Минск, 2008. – 336 с. 4. Кремень В. Г. Освіта і наука України – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати / В. Г. Кремень. – К. : Грамота, 2005. – 304 с. 5. Вашуленко М. С. Удосконалення змісту і методів навчання української мови в 1-4 класах. Науково- теоретичні засади та методичні рекомендації / М. С. Вашуленко. – К. : Рад. школа, 1991. – 110 с. 6. Кучерук О. А. Система методів навчання української мови в основній школі : теорія і практика : [монографія] / О. А. Кучерук. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 420 с. 7. Методика навчання української мови в початковій школі : [навчально-методичний посібник для студентів вищих навч. закладів] / [за наук. ред. М. С. Вашуленка]. – К. : Літера ЛТД, 2011. – 364 с. 8. Зязюн І. А. Освітні технології у вимірах педагогічної рефлексії / І. А. Зязюн // Світло. – 1996. – № 1. – С. 12–18. 9. Каніщенко А. П. Збагачення активного словника молодших школярів / А. П. Каніщенко // Початкова школа. – 1988. – № 7. – С. 18–25. 10. Чернилевский Д. В. Дидактические технологии в высшей школе : [учеб. пособие для вузов] / Д. В. Чернилевский. – М. : ЮНИТИ ДАНА, 2002. – 437 с. citation: Греб, М. М. (2014) Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 56-61. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13920/1/56-61.pdf